Koordynator do spraw dostępności
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,
3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dodatkowe informacje na temat dostępności Komendy Powiatowej Policji w Olecku dla osób ze szczególnymi potrzebami są dostępne w zakładce „Dostępność KPP” na stronie https://olecko.policja.gov.pl
Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Olecku jest mł. asp. Damian Rytwiński.
Kontakt:
Komenda Powiatowa Policji w Olecku
ul. Zamkowa 1, 19-400 Olecko
tel. (47) 735 32 48
email: damian.rytwinski@olecko.ol.policja.gov.pl